Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой талаар мэдээлэл хийлээ
Read More2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА
2020 оны аравдугаар сарын 20. Хаппи Фловерс компаний хүүхэд асрах үйлчилгээтэй холбоотой 30 гаруй үйлчлүүлэгчид болон ажилчдын зүгээс цугларсан гомдол саналын дагуу цахим орчинд үүссэн ташаа ойлголтуудаас гадна Хууль хяналтын байгууллагад хандсан шалтгаан бүхий талаар мэдээлэл хийлээ. ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Г.ӨНӨБОЛД/МРА